6 prednosti KAM ekipe | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

6 prednosti KAM ekipe

26.07.2016

V Skazi stremimo h kakovosti na vseh nivojih podjetja. S tem namenom smo v začetku leta 2015 ustanovili Key Account Management ekipe (KAM), ki smo jih dodeli našim največjim kupcem. KAM ekipa je neke vrste podaljšana roka kupca znotraj Skaze. Te ekipe so naše kupce spremenile v resnične poslovne partnerje in izboljšale naše poslovne odnose. Kako? Predstavljamo vam 6 prednosti, ki smo jih v Skazi prepoznali v delu s KAM ekipami.

1. Odlična komunikacija.

KAM ekipa je vez med ljudmi v partnerskih podjetjih, ki so odgovorni za določena področja. Ko se nekdo znajde pred izzivom, mora opraviti le en telefonski klic in na drugi strani bo že imel pravega sogovornika. Ker vaš sogovornik vsak dan razmišlja in dela za vas, bo hitro vedel, kaj potrebujete od njega.

2. Hitrost.

Vsak član ekipe obvlada svoje področje, zato je komunikacija med poslovnimi partnerji izjemno hitra. Prihranek časa pa je v današnjem svetu tako pomemben kot prihranek denarja. Hitrost reševanja izzivov in hitro iskanje novih poslovnih priložnosti je konkurenčna prednost vsakega podjetja in njegovih poslovnih partnerjev.

3. Zanesljivost in varnost.
Dobra in hitra komunikacija ter pravočasno spopadanje z izzivi in proaktivno iskanje novih idej, ki bodo poslovnemu partnerju izboljšali poslovanje, nas delata zanesljive partnerje. Ko se na svoje sodelavce lahko zanesemo, se počutimo tudi varno.
4. Strokovnjaki.

KAM ekipo sestavljajo ljudje, ki obvladujejo svoje delo. Najboljše rešitve vam lahko ponudijo le najboljši strokovnjaki z različnih področij, na primer 120 strokovnjakov s področij razvoja, tehnologije, servisa kupca, nabave in proizvodnje.

5. Prilagojene celostne rešitve.

Člani KAM ekipe so v resnici podaljšana roka naročnika, ki išče celostne rešitve za svoje probleme. Hkrati razmišljajo tudi o celostnih rešitvah za nove produkte, ki bi jih naročnik lahko izkoristil kot svojo konkurenčno prednost.

6. Odlični partnerski odnosi.
S pomočjo KAM ekip se bodo odnosi prodajalec-kupec hitro spremenili v zaupanja vredne odnose med dvema poslovnima partnerjema, ki se podpirata in si pomagata, da bosta na trgu lahko čim bolj konkurenčna.

Arhiv novic

Favourites