Krožno, povezano z naravo, ljudmi in družbo | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Krožno, povezano z naravo, ljudmi in družbo

22.01.2019

Trajnostni razvoj blagovne znamke, skrb za to, da blagovna znamka v svojem življenju ne uresničuje zgolj visokih pričakovanj in želja po doživetjih svojih kupcev, pač pa hkrati skrbi za ohranjanje naravnih virov, je danes standard vsake uspešne znamke. Je njeno jedro, temelj. Brez upoštevanja trajnostnega vidika ni uspešne blagovne znamke.

V Skazi ga vtkemo v znamko tako, da v proces njenega nastajanja vključujemo nove, naravne materiale, delamo z reciklati in recikliramo. Vpeljujemo način delovanja brez odpadkov, že uporabljene surovine na novo uporabimo in ustvarjamo vire za nove izdelke. Energijo v celoti črpamo iz obnovljivih virov. Pri nas vse kroži, v proizvodnji, v nabavni verigi, v vseh procesih podjetja. Vsi naši ukrepi so zasnovani tako, da ne obremenjujejo okolja.
Zato je pomembno, da v uspešnem upravljanju blagovne znamke znamo in zmoremo poiskati ravnovesje med tem, da je blagovna znamka nenehno »živa« zgodba s svojimi vrednotami, barvami, oblikami, materiali, drugimi edinstvenimi značilnostmi in s svojimi privrženci, hkrati pa je del širokega življenja na našem planetu, iz katerega črpa potrebne vire za svoj nastanek, za vse svoje zgodbe. Iskanje tega ravnovesja je tenka črta, ki ločuje uspešne in neopazne znamke.
 
Hkrati  je pomembno, da naša znamka v skrbi za trajnostni razvoj in zeleno okolje ohranja močno povezanost z ljudmi in družbo. Da z mislijo na en cilj ne pozabimo na drugega. Komu je znamka v resnici namenjena? Za koga smo jo ustvarili, komu lajša življenje in prinaša edinstvena doživetja? Zato ukrepi, ki jih podjetja vpeljujemo v trajnostni vidik ustvarjanja znamk, ne smejo zmanjševati kakovosti ter ugodja sodobnega načina življenja, ki ga ljudje od blagovne znamke pričakujejo. Smejo pa znamke spreminjati človekove navade, če jih uporabniki vidijo kot novo kakovost in dodano vrednost znamke.
V Skazi smo našli prav to linijo, na kateri uspešno ustvarjamo znamke, ki so rezultat odgovornega ravnanja z naravnimi viri, ki temeljijo na tesni povezanosti z uporabniki in iskanju najboljših rešitev zanje, navsezadnje pa znamki vdihnemo vlogo izobraževalca, ki pomaga spreminjanjti navade, ki vodijo v trajnostni način življenja.
 
Vse to so zaznali tudi na največjem svetovnem sejemskem stičišču izdelkov za široko potrošnjo Ambiente v Frankfurtu. Tu so Skazin kuhinjski kompostnik za biološke odpadke Bokashi Organko 2 uvrstili v posebno kategorijo rešitev Solutions 2019, ki jih odlikuje inovativnost in kreativnost, ki uporabnikom rešujejo vsakdanje izzive. Samo 26 izdelkov se je uvrstilo v to kategorijo in na priznanje smo izredno ponosni.

Kaj pa vi? Kako ravnate doma z biološkimi odpadki?

Naš trajnostni nasvet boste našli tukaj
 
REZERVIRAJTE SESTANEK


Barbara Kovač, vodja blagovne znamke

Arhiv novic

Priljubljeni