Kako kreirati webinar, ki prodaja? | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Kako kreirati webinar, ki prodaja?

19.04.2017

Skazina izvršna direktorica Ana Laura Rednak je udeležencem 10. Študentske marketinške konference Fanfara, predstavila nov koncept prodaje, ki smo ga izvedli za naš novi produkt Pick&Go.

Ana Laura Rednak na Fanfari 2017

Ne dolgo nazaj, smo se v Skazi znašli v situaciji, kjer smo, tik pred pomembnim sejmom, s popolnoma novim produktom želeli osvojiti popolnoma nove trge in odpreti nov segment. Porajala so se nam vprašanja: Kako prodati brez produkta? Kakšne modele B2B prodaje uporabiti? Kaj bomo pokazali, če izdelek fizično sploh še ne obstaja in kako pritegniti maso B2B kupcev na sejem?

Z majhnimi stroški do dobrih rezultatov
Tako smo se lotili nove metode, s katero smo digitalno predstavili izdelek na tržišču, še preden se je ta začel fizično prodajati. Ta metoda je pokazala, da lahko z majhnimi stroški ustvarimo dobre rezultate. Ustvarili smo predstavitveno prodajno prezentacijo – webinar, in B2B kupce iz naše baze povabili k ogledu video predstavitve izdelka in na obisk sejma Ambiente v Frankfurtu. Webinar je vseboval zelo jasen poziv za prva naročila seta Pick&Go, naravi prijaznega produkta iz bio osnovanega materiala BiB.

Digitalna strategija se je izkazala za zelo uspešno, ustvarili smo potrebo pri kupcih, pomagala nam je pri večjem uspehu na prvi sejemski predstavitvi, dobili smo nove partnerje in si odprli vrata na nove trge.



Rednakova je zaključila z mislijo, da je digital tukaj. Zdaj. Potrebno je marketinško razmišljanje. Vse moramo gledati preko prodajnih rezultatov. Izkoristiti moramo znanje marketinga, da bomo koristni tako za podjetje, kot za kupce.

Arhiv novic