Skaza: Avstrijski kupci nas cenijo | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Skaza: Avstrijski kupci nas cenijo

23.08.2017

Skaza posluje na različnih trgih, med njimi tudi na avstrijskem, kjer v primerjavi z lanskim letom dosegamo 67,5-odstotno rast prodaje lastne blagovne znamke.

Avstrijski trg je za nas zelo pomemben. Je blizu, imamo številne skupne vrednote, predvsem pa je razvit in stabilen. Želimo si večje dinamike v odzivanju na naša sporočila oziroma tržne aktivnosti, kar povezujemo tudi s tem, da so avstrijski uporabniki nekoliko bolj tradicionalno vezani na domače znamke oziroma na tiste, ki so na trgu že dlje časa in so zato bolj uveljavljene.

Na avstrijskem trgu letos dosegamo 67,5-­odstotno rast prodaje lastne blagovne znamke Style your life in Mind your eco v primerjavi s prejšnjim letom. Avstrijski kupci nas cenijo, saj naša prodaja v Avstriji pomeni skoraj četrtino prihodkov, ustvarjenih s prodajo lastne blagovne znamke. Največji prodajni uspešnici sta domači kompostnik Bokashi Organico in linija za življenje v naravi, pa tudi doma, Viva 1.0. V partnerskem sodelovanju B2B z velikimi multinacionalkami, s katerimi sodelujemo že vrsto let, pa avstrijski uporabniki prek njihovih prodajnih kanalov dobijo naše izdelke, ki so namenjeni za dom..

Okrog desetino izdelkov, ki jih sicer proizvajamo za svoje B2B ­partnerje, prodamo na avstrijski trg, vendar jih je nekaj od tega namenjenih za nadaljnjo distribucijo v druge evropske države.

Za razvoj trga lastne blagovne znamke smo do zdaj namenili okoli sedem odstotkov prihodkov, ki jih ustvarimo v Avstriji. V načrtu imamo povečanje teh naložb. Pri B2B naložbeno politiko uravnavamo glede na strategijo in usmeritve, ki so rezultat sodelovanja z multinacionalkami.

V iskanju končnih uporabnikov lastne blagovne znamke se obračamo predvsem na veletrgovce, specializirane prodajalne »naredi sam«, diskontne trgovine, pa specializirane trgovce z opremo za kampiranje in avtodome ter spletne prodajalne. Na B2B­ področju pa sodelujemo predvsem s podjetji Landis & Gyr, Ikea in ABB.

Vir: Časnik Finance

Arhiv novic