Dobra prodaja se zgodi z win-win-win situacijo | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Dobra prodaja se zgodi z win-win-win situacijo

16.02.2017

15. februarja se je v Ljubljani odvijal že 11. Sales Summit. Med govorci je bila tudi direktorica Skaze, Tanja Skaza.

Med drugim je govorila o razlikah v prodaji izdelkov, ki jih dela podjetje kot podizvajalec in tistimi, ki jih izdeluje in prodaja pod lastno blagovno znamko. Izpostavila je, koliko truda, razvoja, raziskav in iskanja rešitev je potrebno vložiti v razvoj lastnega izdelka. Pri tem se je ustavila na setu Pick&Go, ki smo ga razvili v Skazi. Prvič smo ga predstavili na sejmu Ambiente v Frankfurtu. Kupcem pa bo na voljo od sredine aprila.

Ali je novi izdelek že razlog za uspeh?
Ko novi izdelek postavimo na prodajno polico, še nimamo razloga za proslavljanje. V tem trenutku se prodaja šele začne. Šele zdaj se bo pokazalo, ali smo opravili dobro delo.

Podjetje potrebuje dobre zaposlene
Za rezultate v podjetju so zelo pomembni zaposleni, takšni z željo, energijo, strastjo in pripravljeni za delo. Ko jim delodajalec lahko zagotovi dobre pogoje za delo, so tudi (bolj) uspešni.

Kaj potrebujejo prodajalci, da so uspešni?
Pri tem je zelo pomembna svoboda, ki se mora čutiti tudi pri prodaji. Da kupca ne izgubimo, ga moramo negovati, mu pomagati, se znati postaviti v njegove čevlje, začutiti njegovo energijo.

Win-win-win situacija
Ko delodajalec uspe svojim zaposlenim ponuditi prave pogoje za delo, jih motivirati in jim pokazati, kakšno dodano vrednost prinašajo podjetju, je zmagal. Njegovi zaposleni bodo zadovoljni, kar bo zelo pozitivno vplivalo tudi na njihovo delo.

Zadovoljen zaposleni bo imel dober odnos s kupcem, zato bo zadovoljen tudi kupec in možnosti za prodajo se bodo zaradi dobre izkušnje povečale. Dobri odnosi med zaposlenimi v podjetju in kupci pa bodo razlog, da bo zadovoljen tudi delodajalec. Kar naenkrat se bomo znašli v situaciji win-win-win, kjer bomo zmagovalci vsi.

Arhiv novic

Priljubljeni