Trajnost je globoko vgrajena v DNK naše blagovne znamke | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Trajnost je globoko vgrajena v DNK naše blagovne znamke

24.12.2019

Pri Skazi smo prepoznali nekaj največjih izzivov, s katerimi se soočata družba in naš planet, nato pa razvili edinstvene rešitve za premagovanje teh težav. Ne le z recikliranjem embalaže ali izogibanjem tiskanja dokumentov, temveč z vlaganjem v nove pobude, ki izzivajo način izdelave naših izdelkov, kako delujemo, katere materiale uporabljamo in s preoblikovanjem blagovnih znamk od njihovih temeljev navzgor.
 
Smo generacija, ki mora biti odgovorna in končno sprejeti zavezo ter poskrbeti za planet. To je motivacija za inovacije trajnostnih rešitev. Izdelki podjetja Skaza so odgovor na izzive in trende, povezane s to zavezo, ki jih postavljajo potrošniki. Kompostniki Bokashi Organko za zero-waste gospodinjstva, Outdoor kolekcija  z modularnim kompletom za piknik in   kampiranje Pick&Go, kuhinjski dodatki Viva 2 iz sladkornega trsa in EcoCareCups za zmanjšanje plastike za enkratno uporabo so le začetek naših odzivov na trajnostni razvoj.
 

 
Trajnost in pristnost naših blagovnih znamk, ki jima sledimo na vseh ravneh, imata veliko opravka s tem, zakaj se kupci odločijo za nakup. Naši kupci postajajo bolj ekološko ozaveščeni o vplivu človeka na okolje. To, kar danes vidimo, je velik premik v vedenju kupcev pri nakupu. Dejstvo je, da se naši kupci odločajo za nakup kakovostnih izdelkov iz okolju prijaznih materialov od podjetij, ki so uvedla trajnostno politiko. Zato v podjetju Skaza skrbno povezujemo zavezo za svoje okolje, ekosisteme in skupnosti z identiteto naših blagovnih znamk.
 
Pomembno je, da to spremembo ponotranjimo in pokažemo, da resnično skrbimo za okolje. Trajnost razumemo kot del DNK našega podjetja. Skrbimo za ljudi, skupnosti, uporabnike naših izdelkov, zato se zelo trudimo živeti in dihati skrb za okolje.

Z inovativnimi rešitvami, zelenimi tehnologijami in dobrimi praksami oblikujemo zdravo in varno okolje, ki zagotavlja najboljšo kakovost življenja in dobro počutje za vse nas. Trajnostne produkte Skaza vam želimo predstaviti kar najbolj doživeto, zato vas vabimo na naš razstavni prostor sejma Maison&Objet v Parizu, med 17. - 21. januarjem 2020.

Prijavite se na sestanek tukaj in spoznajte Barbaro in ekipo Skaza. 

BARBARA KOVAČ- Višja vodja blagovnih znamk

Arhiv novic

Favourites