Vodenje trženja v Skazi prevzema Aleksandra Brank | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Vodenje trženja v Skazi prevzema Aleksandra Brank

07.09.2017

V Skazi smo nenehno odprti za strokovnjake in sodelavce z dobrimi idejami in skladnih vrednot. Tako je vodenje trženja s septembrom prevzela marketinška strokovnjakinja Aleksandra Brank, ki bo poskrbela za večjo prepoznavnost blagovne znamke Skaza.

Aleksandra Brank prevzema mesto direktorice marketinga in trženja, kar vključuje tudi področje raziskav in razvoja ter strateške prodaje. Ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih položajih. Med njenimi dosedanjimi funkcijami velja omeniti vodenje marketinga za Slovenijo in JV regijo v multinacionalki IBM, od leta 2011 pa je kot direktorica marketinga razvijala trženjsko naravnanost v družbi Bisnode. Lani je prevzela odgovornost za t. i. Customer Experience za celotno skupino Bisnode oz. 18 držav. Je aktivna člania Društva za marketing Slovenije (DMS), že drugi mandat članica upravnega odbora društva in članica njegovega programskega sveta.

Tanja Skaza, direktorica podjetja, kadrovsko okrepitev v trženju komentira: »Veseli smo uspeha, ki ga na trgu dosegamo s prodajo izdelkov lastne blagovne znamke. Prodajo bomo letos povečali za skoraj za 50 odstotkov.  Vidimo številne priložnosti, ki se odpirajo, saj je okolju prijazna plastika nedvomno material prihodnosti. Zato potrebujemo strokovnjake za trženje, ki znajo uspešno preplesti potrebe in pričakovanja kupcev z našimi idejami, razvojnimi možnostmi, proizvodnjo, ljudmi in finančnim potencialom. Delamo nov in zelo pomemben korak v prihodnost.«

Arhiv novic

Favourites