[BLOG] Z blogerji na piknik | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

[BLOG] Z blogerji na piknik

17.07.2018

V okviru komunikacijske kampanje »Ste za druženje«, ki podpira piknik in kamping doživetja naše znamke Pick&Go in poteka od 15. junija, smo se v ekipi marketinga podjetja Skaza prvič odločili za natečaj z blogerji. Pet izbranih slovenskih blogerjev bo nas in vas poskusilo prepričati z najbolj navdušujočo piknik zgodbo v sliki in besedi. Piknik je seveda le ena od številnih  možnosti in zgodb preživljanja prostega časa v naravi, zagotovo pa med najbolj zabavnimi in popularnimi, ki jih sicer želimo skupaj s sledilci, blogerji, popotniki deliti.

Nova oblika sodelovanja
Ker se zavedamo, da sodelovanje z ambasadorji in blogerji na trgu ni novost, smo ta pristop popestrili in dodali vsebine, ki bodo za bralce in sledilce vendarle edinstvene in uporabne. Velika dodana vrednost projekta je tudi v tem, da bo imel zmagovalec natečaja odprta vrata osebnega sodelovanja s podjetjem, ki je razvilo lastno blagovno znamko, ta pa je izjemnega pomena tako doma kot v tujini. Imel bo priložnost soustvarjati nove zgodbe skupaj z našo marketing ekipo. Ste morda katerega od blogerjev že zasledili na katerem od vaših družbenih omrežij? Njihove piknik zgodbe lahko najdete na družbenih omrežjih Instagram in Facebooka ter na njihovih urejenih blog zapisih.

 
 
Ekipa blogerskega Skaza natečaja



Pet finalistov, pet doživetij
Priložnost smo tokrat dali petim slovenskim blogerjem, ki bodo s svojo kreativnostjo pričarali najlepše doživetje piknika. Za sodelovanje z blogerji smo se odločili, ker želimo zgodbe naše blagovne znamke popeljati skozi sodobne komunikacijske poti še širše med mlade in skupaj s posamezniki ustvarjati aktualne, zanimive vsebine s področja druženja in preživljanja prostega časa v naravi. To je v Sloveniji in v svetu popularen trend. Pomembna dodana vrednost projekta je tudi v tem, da lastno blagovno znamko še intenzivneje popeljemo v svet digitala. Želimo razširiti njen digitalni doseg ter mladim blogerjem in ustvarjalcem omogočiti sodelovanje z domačim podjetjem, ki ima 41-letno tradicijo. Želimo, da spoznajo našo lastno izdelčno linijo za »outdoor« ter skupaj z ekipo ustvarjajo nove zgodbe.

Nove zgodbe tudi za vas
Načrtujemo, da bomo z zanimivimi vsebinami, ki jih bomo skupaj ustvarjali med natečajem, lahko oblikovali uporabne članke in nasvete tudi za naše sledilce in uporabnike. Vse zapise bomo skrbno objavljali prek že dobro obstoječih Skazinih digitalnih kanalov, predvsem družbenih omrežij kot so Facebook, Instagram, LinkedIn in Youtube kanal.
 V podjetju Skaza verjamemo, da lahko s takšnim pristopom vzpostavimo učinkovito komunikacijo z našim mlajšim ciljnim občinstvom prek sodobnih digitalnih medijev, ki so jih mladi vzeli za svoje. Trdno smo prepričani, da lahko na takšen način spodbudimo zanimanje tudi tistih mladih, ki podjetja Skaza in lastne blagovne znamke še ne poznajo.
 
Zmagovalec z lepo nagrado
Zmagovalca natečaja bo izbrala skrbno izbrana žirija podjetja Skaza, ki jo sestavljajo komunikatorji, digitalni strokovnjaki in strokovnjaki za upravljanje z blagovnimi znamkami. Najboljšega ustvarjalca in zapisovalca piknik zgodbe bomo nagradili z izdelki lastne blagovne znamke Skaza v vrednosti 300€ in dvodnevnim bivanjem v hišici na drevesu oz. glamuroznem šotoru v Garden Village Bled.
 
Katja Hus, specialistka digitalnega marketinga

Arhiv novic

Favourites