Zgodbe nas povezujejo | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Zgodbe nas povezujejo

05.02.2019

Ko se v resničnem življenju prvič srečamo z nekom, se med nami razvije dialog. Vprašanja in odgovori. Poslušamo se, da se bolje spoznamo. Cilj je povezovanje. Poiskati soroden duh, s katerim se razumemo.
Povsem enako velja za podjetja, ki pripovedujemo zgodbe naših blagovnih znamk. To je ključni del izgradnje blagovne znamke. Pomaga oblikovati pogled ljudi na znamko in jim omogoča, da začnejo z njo vzpostavljati povezavo.

Če to naredimo na pravi način, premišljeno, bomo tlakovali odlično temelje naše znamke, ki jo bodo ljudje kupovali preprosto zato, ker imajo radi tisto, kar delamo, za čemer stojimo in kar si z njimi delimo. Ustvarjalci zgodb smo postavljeni pred strateški in kreativni izziv, pred večno dilemo ali o koristih znamke, ki jo zaznamuje trajnostni vidik govoriti neposreno in izpostaviti trajnost kot ključno vrednoto. Ali pa uporabnika subtilno, skozi spodbujanje, vključevanje in sodelovanje povezati z zgodbo in ga pripeljati do tega, da sam trajnostno spremeni svoja dosedanja ravnanja in se poda na skupno pot z znamko. V Skazi prisegamo na slednje. In še več. Delujemo holistično.Tudi našim B2B kupcem, veletrgovcem, distributerjem in trgovskim mrežam, ponujamo partnerstva, ki jim zagotavljajo rešitve za nadomestilo plastike za enkratno uporabo. S tem pa tudi končnim uporabnikom, ki s trajnostnimi rešitvami za njihov dom lahko ravnajo odgovorno in tako pomagajo ohranjati naš planet.

Trajnostni razvoj je dolgoročna življenjska nuja današnjega časa, ne pa nekaj, s čemer se je dobro ukvarjati. Ali zato, ker je v trendu tudi v marketingu. Prav zato postaja ključni strateški vidik posla in pomemben vzvod za krepitev ugleda in vrednosti blagovne znamke vsakega podjetja.


V Skazi znamo v naše zelene izdelke vgraditi tržno preudarnost, oblikovalsko inovativnost, prefinjen občutek za dih globalnega trga – in vse to ponuditi v rešitvah, ki presegajo pričakovanja naših kupcev in partnerjev. Razvijamo in uporabljamo samo tiste materiale, ki jih s predelavo lahko znova uporabimo. Materiale, ki so narejeni iz okolju prijaznih surovin, reciklatov in se lahko ponovno reciklirajo. Trajnostnega razvoja danes ni moč spregledati, zanikati ali potisniti vstran. Tudi razstavni prostor za sejem Ambiente v Frankfurtu smo zasnovali povsem trajnostno, z materiali, ki so obnovljivi ali so že sami reciklati.

Blagovna znamka Skaza dosledno izpolnjuje svoje trajnostno poslanstvo, skozi katerega nas uči globokega zavedanja, da smo tudi ljudje del narave. Nas povezuje in usmerja v globalno skupnosti, v kateri vsi postajamo trajnostno odgovorni za to, kar delamo in ustvarjamo na Zemlji.

Na letošnjem sejmu Ambiente se bo predstavilo 4376 razstavljalcev, ki prihajajo iz 168 držav. Ocenjujejo, da bo sejem obiskalo okoli 140 tisoč obiskovalcev z vsega sveta. Ta najpomembnejša svetovna razstava potrošniških dobrin ponuja široko paleto dogodkov, programov za novince, predstavitve trendov in podelitve nagrad.

V kolikor ste zainterisiranii za sestanek z našo ekipo Skaza vas vabimo k oddaji obrazca. Pošljemo pa vam tudi brezplačno vstopnico za sejem Ambiente. Obrazec lahko izpolnite tukaj.
REZERVIRAJTE SESTANEK

Arhiv novic