Pogoji poslovanja | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI

    1. OSNOVNI PODATKI

    Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini Skaza, ki je v lasti podjetja Plastika Skaza d. o. o. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).
    • Identiteta: Plastika Skaza d.o.o.
    • Zakoniti zastopnik: Albertus Johannes Stegeman, Direktor; Dr. Robert Agnič, Direktor
    • Poslovni naslov: Selo 22, 3320 Velenje, Slovenija, EU
    • Matična št.: 2187809000
    • Davčna št.: SI51207915
    • DDV zavezanec: DA
    • IBAN: SI56 0317 6100 0355 630 (SKB d.d.)
    • SWIFT: SKBASI2X
    • Ustanovljeno: 15. 02. 2006
    • Registracijski organ: Okrožno sodišče v Celju, Slovenija
    • E-mail:
    • Spletna stran: www.skaza.si
    • Facebook: https://www.facebook.com/SkazaExceedingexpectation/


    2. VARSTVO POTROŠNIKOV

    Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.


    3. CENE

    Cene izdelkov v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani na spletu in veljajo za označene izdelke za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo.

    Kupoprodajna pogodba med Skazo in kupcem je v spletni trgovini Skaza sklenjena v trenutku, ko Skaza kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Skaze in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 


    4. NAČIN PLAČILA

    V Spletni trgovini omogočamo 4 vrste plačil:
    a) PayPal
    Plačilo izvedete z aktivnim PayPal uporabniškim računom ali pa le z vnosom podatkov o svoji kreditni kartici na PayPal spletni strani, kamor vas preusmeri naš sistem. PayPal vam namreč omogoča uporabo storitve tudi v primeru, da pri njih nimate uporabniškega računa.
    b) Braintree (plačilne kartice)
    Plačilo izvedete z vnosom podatkov o svoji plačilni kartici. Podprte so vse popularne plačilne kartice.
    c) Plačilo po predračunu
    Pri plačilu po predračunu z nakazilom na TRR vam ob potrditvi naročila na vpisani elektronski naslov (e-mail) pošljemo predračun z natančnimi navodili za plačilo. Izdelki bodo poslani po plačilu predračuna v določenem roku (glej poglavje Rok dobave).
    d) Plačilo po povzetju (samo Slovenija)
    Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V tem primeru kurirju dostavne službe, ki za nas opravlja dostavo paketov, izročite gotovino in dostavna služba bo za vas opravila plačilo. Dostavna služba lahko zaračuna tudi stroške provizije za plačilo.

    Skaza po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.




    5. POŠTNINA

    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije, kot tudi v tujino. Stroški dostave so odvisni od teže naročila in so navedeni med samim postopkom nakupa. Spodaj so navedene cene samo za različne teže paketov.
    a) SLOVENIJA
    Cenovni razredi:
    • do 5 kg: 2,20€
    • do 20 kg: 3,03 €
    • do 50 kg: 3,16 €
    Za vsa naročila nad 50 € je poštnina brezplačna.
     
    b) TUJINA
    Za dostavo v tuje države se zaračunajo stroški dostava po naslednjem ceniku:

    Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. Za vsa naročila nad 100 € je poštnina brezplačna.


    6. NAROČANJE

    Naročanje izdelkov poteka preko interneta 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije. Naročila sprejemamo v spletni trgovini Skaza www.skaza.si.

    Po oddaji vsakega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna. Naročila v prvem načinu (spletna trgovina) bodo obravnavana prednostno.


    7. DOSTAVA

    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije, kot tudi v tujino. Izdelke na zalogi pošiljamo VSAK DELOVNI DAN (izjeme: bolniška odsotnost oz. nepredvidljivi dogodki, državni prazniki, katere predhodno objavimo kot novico na spletni strani Skaza). Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje DPD Slovenija, vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.

    Artikel je možno prevzeti izključno preko dostavne službe. Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla in v poglavju Poštnina. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.


    8. ROK DOBAVE

    Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni od plačila naročila oz. od oddaje naročila v primeru izbire plačila po prevzemu. Rok dobave za personalizirane izdelke Skaza je do 10 dni po plačilu naročila oz. od oddaje naročila v primeru izbire plačila po prevzemu. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.


    9. VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

    Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga spletni trgovini sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na . Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

    V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

    Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe. 

    Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.


    10. ODSTOP OD NAROČILA

    Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo podjetje kupcu omogočil odstop od nakupa. 


    11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

    Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

    Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, segmentacijo kupcev, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.

    Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.


    12. PRITOŽBE

    Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na . Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.

    Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.


    13. PRAVNO OBVESTILO

    Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Bokashi Organko in logotip sta v lasti podjetja Plastika Skaza d.o.o.

    Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

    14. STVARNA NAPAKA

    Potrošnik lahko uveljavla svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natačneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izorčena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. 

    15. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Plastika Skaza na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    16. OPIS TEHNIČNEGA POSTOPKA NAKUPA

    Potrošnik uspešno zaključi oddajo naročila po 4 osnovnih korakih v postopku nakupnega procesa. Za uspešno uvrstitev izdelk a v košarico spletne trgovine potrošnik pritisne ikono "košarica" in že isti trenutek se izdelek uvrsti pod košarico spletnega nakupa. V kolikor želite nadaljevati nakup lahko potrošnik izbere dve možnosti "Nadaljuj z nakupom v trgovini Outdoor" ali "Oglej si ponudbo Bokashi Organko", ki sta uvrščena tik pod produktom s hiperlinkom.  V kolikor želi potrošnik nadaljevati z nakupom prične s klikom na "Naslov".

    Koraki v nakupnem procesu so naslednji: KOŠARICA, NASLOV, PLAČILO in POVZETEK naročila. V košarici si potrošnik lahko ogleda vsebino košarice, količino izbranih izdelkov, znesek brez ddv, prihranek in plačilo skupaj z DDV. V tem koraku je tudi možnost unovčevanja promocijske kode. Nakupni proces potrošnik nadaljuje s klikom na gumb "Naslov". V drugem koraku nakupnega procesa potrošnik lahko nadaljuje nakup kot "Hiter nakuop" ali se registrira. V vsakem primeru so zahtevani podatki za naslov dostave paketa. Postopek nakupnega procesa nadaljuje s klikom na gumb "Plačilo". V tretjem koraku potrošnik izbere način plačila in nakupni proces zaključi s povzetkom naročila. Nakupni proces nadaljuje s klikom na gzmb "Povzetek". V povzetku naročila so vidni izdelki v naročilu, količina izdelkov, cena izdelkov, morebitni uveljavljeni popusti, naslov potrošnika in možnost vpisa opombe za dostavljavca. Na dnu strani je tik ob potrditvi naročila hiperlink, ki vodi do pogojev poslovanja, kjer si potrošnik lahko seznani z pogoji uporabe. Check box je zahtevan in brez potrditve ne omogoča nadaljevanja potrditve naročila. Ob kliku potrditve naročila se sproži avtomatsko sporočilo, ki se prikaže na zaslonu potrošnika. v tem sporočilu potrošnik prejme zahvalo za naročilo, kontaktne informacije v primeru dodatnih vprašanj o naročilu. 

    Potrošnik ima možnost vsak trenutek zamenjati tako izdelke v košarici kot tudi osebne podatke. Potrošnik v koraku "Košarica" lahko izbriše izdelke, katere je uvrstil v košarico s pritiskom na ikono "koš". S pritiskom na link "nadaljuj z nakupom" pa izbira dodatne izdelke v spletni trgovini in tako popravi napako glede naročenega blaga. Potrošnik lahko popravi osebne podatke ob vnosu podatkov v vsakem trenutnu oddaje naročila. To stori s pritiskom puščice brskalnika nazaj. 


    Zadnja sprememba: 31.12.2019
     

    Favourites