VELENJSKO JEZERO | Plastika Skaza d.o.o.
SI

Med počitnicami so se pri nas ustavili prijatelji iz Nizozemske. Spoznali smo jih na lanskoletnem kampiranju in se že veselili, da se srečamo v tem letu. Pripravila sem cel itinerarij kam jih bomo odpeljali na oglede.

Prispeli so v petek popoldan, potem pa smo vroč poletni dan namenili kopanju v Velenjskem jezeru, ki ima urejeno plažo. Otroci so supali, mi čvekali in si komaj uspeli povedati vse dogodivščine prejšnjega leta. Lahko bi kampirali v kampu pri jezeru, a smo jih vendar prepričali, da spijo pri nas. Zvečer smo obiskali mesto in jih peljali po naših najljubših krajih - na sladoled kako pa. Otroci bi me linčali, v kolikor jih prikrajšam zanj!

Naslednji dan smo jih peljali v muzej na gradu, kjer imajo zbirko afriških mask. Naslanjali smo se nad vsemi čudesi pretekle in polpretekle zgodovine. Otrokom je bilo najbolj všeč okostje mastodonta 'poglej kakšen je, kot dinozaver!' Nasmehnem se in si mislim, seveda, saj je skoraj res. Potem pa smo se navduševali nad super interaktivnim muzejem premogovništva, ki je meni nagnal kar malo strahu v kosti. Ojoj, pod zemljo gremo! A prijatelji so bili močno navdušeni in presenečeni, kakšne nore stvari lahko najdejo v tem malem kraju, 'v kako lepem mestu živite!'.

Zvečer sva z Monico pripravili vrtno zabavo razsvetljeno z lampijončki in ognjem, na kateremu sta partnerja in otroci spekli še nekaj dobrot. Midve pa sva v kuhinji poskrbeli za priloge. Hrano sem jih postregla na Vivini kolekciji, ob čemur je Monica vzklikala od navdušenosti nad pisanostjo mize. Meni pa se je grelo srce. Nedelja je bila ležerna, predvsem pa dan počasnega slovesa. Naslednji mesec se mi oglasimo pri njih! Za darilo pa ji prinesem še pisano kolekcijo kozarčkov, skled in kakšen vrč. Gotovo bo navdušena!