Za podjetje Skaza je leto 2018 najuspešnješe poslovno leto doslej | Plastika Skaza d.o.o.
0
SI
Novice

Za podjetje Skaza je leto 2018 najuspešnješe poslovno leto doslej

09.01.2019

V podjetju Skaza smo v letu 2018 dosegli vse zastavljene poslovne cilje. Prvič v nekaj manj kot 42-letni zgodovini smo presegli 40 mio prihodkov, dobiček pred davki pa je dosegel 1,4 mio evrov. Za naložbe smo namenili skoraj 1,1 mio evrov. Londonska borza je podjetja SKAZA izbrala za eno izmed 1000 podjetij, ki najbolj navdihujejo Evropo. Letos so naši cilji usmerjeni na nove trge in nove kupce, osredotočenost posla pa bomo usmerili na četrto, vitalno generacijo e-trženja C2C2B (kupec do kupca do poslovnega partnerja). Za naložbe v 2019 bo namenjeno 1,2 mio evrov.

Naložbe v letu 2018 so bile usmerjene predvsem v širitev proizvodnih kapacitet, v avtomatizacijo procesov, v sodobnejšo opremo, v tlakovanje poti proti pametni tovarni, Industriji 4.0 in 5.0 in v ugled blagovne znamke Skaza. V podjetju smo dvignili produktivnost iz 86 na 91%, ob tem pa smo uspešno zmanjšali kazalnike nekakovosti iz 2,9 na 2,4%. V proizvodnjo smo uvedli 8 novih izdelkov za svoje partnerje, oktobra pa smo dosegli tudi proizvodni rekord. Z notranjimi izboljšavami, ki jih predlagajo zaposleni (BIPS-i), smo lani dosegli kar 500 tisoč evrov prihrankov.

Prodajo izdelkov lastne blagovne znamke so v primerjavi z letom 2017 dvignili kar za 70%, pridobili pa kar 18 novih poslovnih kupcev iz Švice, Finske, Francije, Japonske. Ključni trgi so skandinavske države, Avstrija, Nemčija, Velika Britanija, Francija, Švica.

Dobrih 90% poslovanja še vedno doprinesejo posli za mednarodne partnerje s področja elektronike, pohištvene industrije in izdelkov za dom, a ima pri vseh poslovnih partnerjih status razvojnega dobavitelja oz. razvojnega partnerja. Skazini izdelki se prodajajo ali pa so integrirani v izdelke, ki so na voljo kupcem v več kot 50 državah sveta.

Skazina globalna tržna pozicija se krepi tudi zaradi nepopustljive trajnostne zaveze, ki smo jo pred leti vtkali v svoje poslovne vrednote. Sodimo med tista podjetja, ki je klasično, tk.im. »virgin« plastiko, med prvimi zamenjalo za surovine, ki temeljijo na bio osnovi, na naravnih surovinah, kot je npr. sladkorni trs. Takšen je tudi izdelek Pick&Go, inovativni, sestavljivi piknik set ter linije Viva 2 in Contessa ali pa so naši izdelki že del krožnega gospodarjenja, kot na primer izjemni prodajni uspešnici Bokashi Organko 1 in 2, ki sta oba iz reciklata. Usmerjeni smo v rešitve, ki dvigujejo kakovost in lepoto življenja na našem planetu in delujejo po principu gospodarjenja brez odpadkov ter spreminjanja obstoječih materialov v nove vire uporabe. Zato seveda močno podpiramo sprejeto evropsko direktivo o odpravi plastike za enkratno uporabo.

V podjetju Skaza ostajamo naravnani k ljudem tudi na družbenem in humanitarnem področju. Lani smo v dobrodelne namene namenili skoraj 25.000 evrov.
 

Arhiv novic

Priljubljeni